Αποκαταστάθηκε η βλάβη στο κεντρικό αντλιοστάσιο ύδρευσης της Μάνδρας - Συνεχίζονται οι εργασίες για την πλήρη επαναφορά της υδροδότησης
Οι εργασίες αποκατάστασης ολοκληρώθηκαν και οι αντλίες του κεντρικού αντλιοστασίου έχουν πλέον επιδιορθωθεί, μετά τη σοβαρή βλάβη που προκλήθηκε από τις συνεχείς μεταβολές και διακοπές της ηλεκτροδότησης του ΔΕΔΔΗΕ.
Από τις 14:00 το μεσημέρι, το σύστημα έχει τεθεί ξανά σε λειτουργία και οι αντλίες εργάζονται για να γεμίσουν εκ νέου τις κεντρικές δεξαμενές και να αποκαταστήσουν πλήρως την πίεση στο δίκτυο ύδρευσης, το οποίο είχε αδειάσει λόγω της διακοπής.
Έχει ήδη αποκατασταθεί η υδροδότηση σε μεγάλο μέρος της πόλης. Ωστόσο, η πλήρης ομαλοποίηση απαιτεί χρόνο, καθώς το νερό πρέπει να φτάσει σταδιακά σε όλα τα σημεία του δικτύου, μέχρι και στις πιο απομακρυσμένες και υψηλότερες περιοχές.
Για την ταχύτερη ενίσχυση του συστήματος, ο Δήμος Μάνδρας–Ειδυλλίας έχει θέσει σε εφαρμογή έκτακτο σχέδιο υποστήριξης. Από τις απογευματινές ώρες επιχειρούν υδροφόρες του Δήμου αλλά και ιδιωτικές υδροφόρες, οι οποίες ενισχύουν τη δεξαμενή ώστε να επιταχυνθεί η επαναφορά της κανονικής λειτουργίας.
Ζητούμε από όλους τους δημότες την κατανόηση και τη συνεργασία τους. Παρακαλούμε για ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΝΕΡΟΥ μέχρι να ολοκληρωθεί η πλήρης επαναφορά του δικτύου.
Για το επόμενο διάστημα παρακαλούμε να αποφεύγονται ενέργειες όπως το πότισμα κήπων, το πλύσιμο αυλών και κάθε μη απαραίτητη χρήση νερού, ώστε οι αντλίες να μπορέσουν να γεμίσουν τις δεξαμενές και να εξασφαλιστεί η υδροδότηση για κάθε σπίτι.
Οι έκτακτες βλάβες δεν μπορούν να προβλεφθούν και απαιτούν άμεσες παρεμβάσεις. Από την πρώτη στιγμή ο Δήμος κινητοποιήθηκε, όχι μόνο για την αποκατάσταση της βλάβης, αλλά για τη συνολική επαναφορά της λειτουργίας του δικτύου και την εξυπηρέτηση όλων των δημοτών.
Στόχος μας είναι μέχρι την πλήρη ομαλοποίηση να έχει εξασφαλιστεί η παροχή νερού σε κάθε γειτονιά και σε κάθε δημότη.
Σας ευχαριστούμε για την υπομονή, την κατανόηση και τη συνεργασία σας.



